Uppsvälld

I ett par veckor har min mage varit helt uppsvälld och jag har samlat vätska. Har inte kunnat ha på mig vigselringarna och alla byxor har känts obekväma och jag har inte alls fattat vad som varit knas i kroppen.


Men så i förrgår fick jag huggande smärta på höger sida av magen vid äggstockstrakten. Men vänta lite, den här smärtan känner jag igen från när jag hade cystor för många år sedan.

Ja men just det, gynekologen sade ju att jag hade en cysta stor som en apelsin på äggstocken för några veckor sedan.

Då har den nog gått sönder nu då 😜

Den huggande smärtan kom och gick under ett dygn ungefär och vips nu har magen antagit sin normala form och jag får på mig ringarna igen.

Tänk vad kroppen fixar utan att vi har någon koll egentligen 😉


Kommentarer:

1 Lisbeth:

Isch, det låter ont!! Men så skönt att det är bättre! Kramar ♥

Svar: Kram ❤
Nilla

2 åsa i åsele:

Huvva. Låter otäckt. Skönt det känns bättre nu, kram

Svar: Tack, är ju inget farligt alls och det går ju över. Kram
Nilla

3 Pisan/LitenUggla:

Håller med; det är helt fantastiskt vad kroppen gör utan att vi vet om det. Det måste ha gjort rejält ont. Fick du kissa extra mycket sen då?
Hoppas du har en fin helg! Kramisar från mig! ♥

Svar: Ja, en massa rännande på toa blev det 😉 De är allt fantastiska våra kroppar. Tack detsamma. Kram ❤
Nilla

4 Hanna Karlsson:

Kroppen är verkligen fantastisk!

Svar: Visst är den :-)
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen