Nytt försök

Det gick ju inte så bra för mig att göra mintkyssar för ett tag sedan men dottern hittade ett annat recept på äggvita istället för att koka socker och vatten så det fick bli ett nytt försök idag. Än så länge ser det bra ut 😉

Däremot kan jag nog vara rätt säker på att jag inte tål pepparmintsoljan. Tydligen kan pepparmint ge korsallergi om man är allergisk mot björkpollen. Man lär så länge man lever 😊

När jag tände brasan tog jag den sista tändveden så för att inte glömma be maken ta in ny skrev jag tändved på glastavlan. Förstår inte varför msken inte fattade vad jag menade 😜
 




Kommentarer:

1 Lillemor :

Å jäklar du vilken stavning! Den var värre än mkt jag gjort ;)
God jul ❤️❤️

Svar: Ha ha, ibland lyckas man ordentligt. God Jul till er också ❤
Nilla

2 blommaiasfalt.blogg.se:

Man blir inte lika förvånad längre när bokstäverna hamnar huller om buller, värre när man inte ens minns vad det var man skrev🙄
-”Ää... ????
Kram önskar fin helg🤗❤️

Svar: Det är lite jobbigt när man inte fattar själv 😜 Kram och fin helg till er också ❤
Nilla

3 Pisan/LitenUggla:

Det ser väl vem som helst att det står tändved :-D

Önskar dig en riktigt härlig och god jul vännen! Kram! ♥

Svar: Ha ha, tycker jag också. Tack detsamma 😊❤ kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen