Bokslut

Det är visserligen en dag kvar på 2017 men jag vågar mig ändå på att "stänga" året.

2017 var ett riktigt bra år för mig. Jag blev piggare och friskare än på många år, jag blev certifierad healer och fick träningsdiplom som medium men framförallt har jag vuxit och utvecklats som person.

Jag har städat i de mörka hörnen i mitt inre och kasserat och magasinerat gammalt bagage som bara tynger ner och gör resandet otympligt.

Det har självklart inte varit lätt alla dagar men det har varit värt varenda tår och ångestfylld tanke. Det är faktiskt en häftig känsla när man inser att man har slutat att göra saker för att få andra att älska en utan att man gör saker för sin egen skull.

2018 tror jag kommer att bli ett ännu bättre år än 2017, om det nu går.

Jag ämnar att fortsätta göra sådant som gynnar min hälsa. Vad det blir får tiden utvisa. Vi utökar vår familj med en valp i januari. Maken och jag fyller 50 år och har varit gifta i 25 år och det måste vi ju fira och vi ska få gå på bröllop.

Jag kommer att fortsätta min personliga resa inom det mediala och ska försöka få komma iväg på kurs i djurkommunikation. 

Och det går liksom inte att utvecklas medialt utan att utvecklas även på ett personligt plan. Den resan tar aldrig slut, man kan alltid bli en lite bättre människa.

Vi var på en andakt idag där jag fick mycket av mina egna tankar och känslor bekräftat av mediet som gav mig en liten summering av 2017 och 2018.

Jag passar på att önska er ett gott slut och ett gott nytt år ❤

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Spännande. Intressant.
Jag är glad att jag får följa med Dig på Din resa...


2017 har varit ett bättre mående år för oss båda.
kram

Svar: Dito, det är härligt att se att du också mår bättre. kram
Nilla

2 En långvarig förkylning :

Det är så underbart att läsa om att ditt mående blivit bättre, får sånt hopp av det! Skönt med personlig utveckling också, jag känner igen lite av det du beskriver, jag har upplevt nåt liknande. Mysigt med ny liten familjemedlem, ser fram emot att följa det! Kram!❤️

Svar: Det är härligt att kunna dela med sig av hopp. Det är så viktigt för att man ska orka kämpa vidare. Kram ❤
Nilla

3 Hanna:

Det är så fantastiskt allt det du skriver om här! Hur mycket bättre du mår, allt du gjort och åstadkommit. Verkligen fantastiskt. Är så otroligt glad för din skull. ❤️
Mina föräldrar firar oxå 25-årig bröllopsdag nästa år! Imponerande av er! ❤️ Kram

Svar: Tack fina Hanna ❤ Jag önskar att du får ett bättre 2018 än 2017. kram
Nilla

4 Therese Åström:

Låter som du har ett spännande år framför dig. Jag har bara gått till ett medium en gång när mamma och jag åkte iväg på andarnas kryss. Då var jag 20 så det var ett tag sedan. Skulle vilja göra om det, har alltid varit intresserad av både andlig och personlig utveckling. Jag tror det är ett steg i att bli bättre. Ser framemot att följa dig under kommande året.

Svar: Ja det blir nog ett spännande år :-) Jag tror också att den andliga och personliga utvecklingen är en viktig pusselbit i att må bättre. kram
Nilla

5 annicaslivvidhavet.blogg.se:

Vad härligt att du har blivit bättre och att du ser framemot att 2018 blir ännu bättre.
Klart det kan 😜
Visst är det spännande det där med healing, medium, änglar m.m
Låter som en spännande vo den där andarnas .......
😍

Svar: Det är en spännande värld med healing, medium mm ❤ Jag kan helt klart rekommendera både medial läkning och andens medicin att läsa. kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen