Två år.

Igår fyllde vår älskade lilla pälsboll Bella två år. Tänk att hon redan är två år och tänk att hon har varit med på mattes resa mot ett bättre mående.


Jag tror faktiskt att hon har bidragit till att jag blivit så mycket bättre för tack vare henne har jag kommit ut i skogen i stort sett varje dag och man ska inte förringa naturens läkande krafter.

Bella har också lärt mig att vara här och nu mycket mer. Där har vi människor mycket att lära av våra vänner djuren, de är verkligen proffs på mindfulness.

Sedan har vi alla sagt ända sedan vi fick Bella som liten valp att hon är en healinghund då hon ger extra mycket kärlek till den som behöver lite extra för stunden. Kanske är det därför hon alltid vill vara tätt intill mig?

Jag är i alla fall oerhört tacksam över att ha fått in den lilla hunden med det stora hjärtat i familjen ❤

Jag är också tacksam över att våra barn på eget bevåg ville komma och fira sin pälsiga "lillasyster". Jag kan aldrig få nog av att umgås med min fina familj.

Och Bella trivs som allra bäst när hon får ha hela sin flock runt sig. Jag tror att den bästa födelsedagspresenten för henne är att få umgås med hela familjen och självklart är då taxen Killer medräknad.

Tröjan fick hon i födelsedagspresent av dottern med familj och agilityhindren fick hon av oss idag. Visserligen en dag försent men tror inte Bella har så bra koll ;-)


Kommentarer:

1 Lillemmish - mode - inspo - mamma:

va fina foton =)

ha en bra fredag
kramizz

Svar: Tack detsamma :-)
Nilla

2 Hanna:

Grattis lilla Bella i efterskott önskar Hanna och Trisse! Hoppas du fick en fin dag! Du fick iaf väldigt fina presenter av din kära familj! 🐶❤️

Svar: Tack ❤
Nilla

3 ME alltidvila:

Grattis Bella! <3

Svar: Tack ❤
Nilla

4 åsa i åsele:

Hipp hipp hurra å GRATTIS till söta Bella <3

kram

Svar: Tack ❤ kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen