Nya madrasser.

Igår köpte vi nya resårmadrasser, eller egentligen så beställde vi dem tidigare men vi fick dem igår. Eller fick och fick, maken var och hämtade dem 😛


Vi kommer inte riktigt ihåg hur länge vi haft våra gamla resårmadrasser men antagligen för länge 😉

Inatt var alltså första natten på nya madrasserna och det var första gången på flera år som jag inte vaknat med ont i ryggen 😮

Tänk om jag kopplat ihop ryggvärk och dålig madrass tidigare? Ja ja, bättre sent än aldrig 😉

Och bastun är nu för tiden ingen bastu utan en healingstuga. Fattas bara lite piffande 😊

Tänk vad jag har det bra som har en make som lägger tid och energi på att hjälpa mig med min dröm.


Kommentarer:

1 Lillemor :

Underbart! Bästa jag gjort att köpa ny säng.💕

Svar: Kan tänka mig det. Kanske det bästa vi gjort också 😊
Nilla

2 åsa i åsele:

Nya madrasser kan göra underverk :)

Vi bytte förra sommaren från en xtra tjock bäddmadrass till en tunnare å nu har J problem med sängen eftersom han tycker det blev för hårt å han får ont i ryggen.

Nu är jag helt slut som människa så jag funderar på att lägga mig... kram

Svar: Vi har en tjock bäddmadrass i memoryfoam som är helt underbar ;-) sov gott. Kram
Nilla

3 Autismmamma:

Jag är en mamma, fru på 47 år och bor i Småland i en villa på en gård.
Jag är positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja på 90 - talet. Mina intressen är djur, natur och mina egna älskade hundar. Det vore trevligt att lära känna nya vännner i en ålder av 46-60 år. Jag en ny bekantskapskrets att lära känna och umgås med. Min E-mail: [email protected] Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sätta en tass där ler.
När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg!
When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!
När du först är här så skriv väldigt gärna några ord!
Men skriv inte anonymt utan skriv gärna under med signatur!
Välkomna in till mig!

4 Hanna:

Vi har oxå bytt madrasser, här på landet och hemma i stan, men vad tusan hjälpte det?! Ingenting alls mot min värk tyvärr :(
Härligt att det gjorde skillnad för dig och andra här! Kram

Svar: Vad tråkigt att det inte hjälpte för dig. Kram
Nilla

5 Mannen:

Man skulle kunna säga att det är för all tid du gav till mig när jag var tränare och arbetade.
Men jag gör det för jag tror på DIG och dina idéer.
Älskar dig ❤️❤️❤️

Svar: Naw, du är för gullig. Älskar dig också 💖💖💖
Nilla

6 Jennifer:

Köpte ny säng förra året, bästa köpet någonsin! :D

Svar: Härligt 😊
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen