Klicka upp bilen.

Idag var Bella och jag på nosework och eftersom vi passade dotterns hund några timmar så fick han följa med.

När man är iväg med hundarna så är jackfickorna fyllda av grejer som bajspåsar, belöningsgodis, nycklar, mobiltelefon mm

Så när jag skulle låsa upp bilen efter träningen fick jag upp klickern. Och inte reflekterade jag över att det inte var bilnyckeln utan började klicka.

Inte låste bilen upp sig för det, fast jag klickade massvis med gånger och muttrade över att låsmanicken inte funkade.

Vid mina fötter hade jag istället två små hundar som satt jättefint och tittade på mig samtidigt som de väntade på belöningen för något som de måste gjort väldigt bra med tanke på hur mycket matte/mormor klickade :-D

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Oj :D så duktiga vovvar å så dum bil ;-) kram

Svar: Hundarna är väldigt duktiga, de kanske kan lära bilen hur man ska bete sig ;-) Kram
Nilla

2 N:

:D

Svar: :-)
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen