Jahopp

Det är inte ofta jag kommer iväg för att handla. Veckohandlingen sköter maken och annat som hundmat, mediciner, kosttillskott mm shoppar jag på nätet.

Men så kom jag en dag iväg till en livsmedelsbutik med maken. Jag tänkte att det skulle bli lite kul att själv se utbudet av glutenfria flingor.

Men tyvärr hade de inte så mycket att välja på så jag tog samma gamla tråkiga flingor som alltid.

Idag skulle jag äta flingorna till lunch men tyckte att de såg lite annorlunda ut. Konstigt men de har väl ändrat recept eller något.

Var inte flingorna lite sötare än vanligt? När jag ätit färdigt tar jag fram förpackningen igen. Äpple och kokos? Hur gick det till? Och jag som inte tål kokos :-o

Som tur är så är jag inte superduperkänslig mot kokos, fick bara lite ont i lungorna.

Undrar om maken ser fram emot att äta upp mina glutenfria flingor :-)

Kommentarer:

1 TantGlad:

Tur du inte är jättekänslig så kan du nog äta dina flingor trots allt.

Ha det så gott och kramiz

Svar: Det kan hända att det skulle kunna fungera men jag vågar inte chanca :-p kram
Nilla

2 Hanna:

Nej chansa inte på det! Tycker du ska vara rädd om dig och inte utsätta din stackars kropp för ännu mer påfrestningar!
Kram

Svar: Känns ju lite onödigt att utmana ödet. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen