Lite piggare idag

Idag är jag lite piggare och spckerdrickan i kroppen är borta. Och det är ju för väl för ikväll ska vi iväg på lydnadskurs med Bella.

Jag funderar redan på hur "lite" kläder jag kan ha på mig utan att frysa ihjäl ikväll. Det är ju trots allt rätt bra om man kan röra sig på kursen :-p

Hur i all sin dar tänkte jag när jag anmälde oss till en kurs som är utomhus i mars och april? Jag som inte ens kan vara ute en sommarkväll utan att frysa.

Och sedan kommer nästa utmaning, att orka lyssna och vara aktiv på kursen. Jag känner på mig att Bella kommer att klara kursen bättre än vad jag kommer att göra.

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Jag önskar Er lycka till <3 kram

Svar: Tack, kram.
Nilla

2 Lillemor:

Hoppas att det gick bra ❤️

Svar: Det gick förvånansvärt bra. Man kunde nästan tro att kursen var ME-anpassade med genomgång sittande på stol. ut och göra övningar, ny genomgång sittande på stol osv. Sedan kanske maken fick hem en zombie med hem ändå :-p kram
Nilla

3 Liten Uggla:

Hoppas det gick bra och att du inte behövde frysa alltför mycket. Önskar dig en fin helg! Kram! ♥

Svar: Det gick väldigt bra och vi hade tur med vädret så jag frös inte förrän på slutet :-) Önskar dig också en trevlig helg. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen