Semester.

När vi satt och pratade med några andra för ett tag sedan sade maken att vi bestämt att jag har semester när han har det.

Det kanske vi sagt men inget jag kan minnas. Tyvärr låter ju inte kroppen en ta semester från värk, utmattning, migrän mm men det är ända skönt att ha maken hemma :-)

Eftersom maken är hemma och har semester så har jag fullt upp med att leka frisk och ha semester jag med så det blir lite uppehåll i bloggandet just nu men jag kommer snart tillbaka.

Jag önskar er alla sköna sommardagar <3

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Vi har oxå semester ;-)
vi är i Strömsund med husvagn å vädret är toppen,
helt fantastiskt.

Min vänstra fotled är svullen så några promenader blir det icke.

Jag hoppas Du har fina dagar ihop med Din man.

kram

Svar: Tack detsamma. Kram
Nilla

2 Margareth:

Ni får också ha en riktigt fin semester med lite lagom "frisk" njut så gått det går😍

Svar: Tack, tack. Kram
Nilla

3 Fyrtiotaggare.com:

Det är nog viktigt att ta semester även när man är sjuk. Kramar

Svar: Ja det tror jag med. Kram
Nilla

4 Anonym:

Hoppas du får njuta lite av semester och att du får lite ork till lite roligheter

Svar: Tack <3
Nilla

5 dessan83.blogg.se:

Hoppas du har en härlig semester och hopps du har ork för lite roligheter i allt. Ni får riktigt fina dagar

Svar: Tack detsamma. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen