Snälla, säg att det är virus.

Jag mår som en potta skit. Ursäkta uttrycket men jag orkar inte beskriva känslan av att ha drabbats av ett människoätande virus bättre.


Jag hoppas innerligt att det bara är ett elakt virus som rumsterar om i min kropp just nu och att det ska ha skrämts bort innan herr lunginflammation står och knackar på dörren.

Men känslan av att det kan ha med mitt minskade intag av LDN att göra växer sig starkare. Jag har bara några få kaplslar kvar i botten av medicinburken och i ett desperat försök att få dem att räcka till besöket på Gottfrieskliniken i januari så tar jag bara en kapsel var tredje dag istället för en varje dag.

Jag vet ju att LDN minskar min influensakänsla i kroppen till en dräglig nivå så tänk om jag inte får något nytt recept och tänk om det inte är något bråkigt virus?

Jag har ju tagit LDN i flera år så jag kommer inte ihåg hur stor skillnad medicinen faktiskt gör mer än att jag blev överlycklig när den fungerade på mig.

Jag känner inte för att må så här (som om man någonsin vill vara sjuk) över jul och nyår så snälla låt det vara ett virus som jag kan mota bort med vitlök och c-vitamin :-p


Kommentarer:

1 ina:

Åh, jag ska hålla tummarna för dig. Så jobbigt. Kram

Svar: Tack, kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen