Middagsgäster

Igår kväll hade vi några vänner på middag. Det var lugnt och väldigt mysigt och visst drack jag lite cider men inte precis så att jag hinkade några mängder men jag måste lära mig att jag inte kan dricka någon alkohol när jag gör något så ansträngade som att umgås med vänner några timmar.
 
Det var nästan stört omöjligt att sova inatt på grund av den hemska huvudvärken som smög på mig under kvällen och inte kan man ta någon huvudvärkstablett med alkohol innanför västen. När jag sedan skulle gå ut med lilla Bella i morse (maken hade redan varit ute under natten) så trodde jag att jag skulle skrika rätt ut för så jäkla ont gjorde det i nacken och axlarna. Hur kan man få så hemskeont bara av att sitta upp i soffan? 
 
Nåja, jag ska inte klaga det finns de som har det mycket värre än jag och lite får man ju offra när man nu får ha en trevlig kväll :-P

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Jo ja men visst, det värsta är ju att sitta å vara trevlig ;-)
Ligga ner på soffan å låta människorna stå på rad framför så det inte blir någon påfrestning, det är vad som gäller ;-)
Vi har gått en stund på julmarknad, julskyltning å Elin har träffat tomten, allt för Elin <3

kram

Svar: Ha ha, så kanske man borde göra. Mysigt med julmarknad och julskyltning. Kram
Nilla

2 Tina:

Jag måste bara få passa på och säga hur fin och bra din blogg är! Det är väldigt inspirerande sätt du skriver på och att du inte bara skriver om ME, utan verkar vara så positiv! Det gillar jag! :) så tummen upp till dig och din blogg, och fortsätt kämpa och sluta inte blogg1 (y)

Svar: Tack snälla för din fina kommentar, sådant värmer <3
Nilla

3 Irene:

Önskar du slapp "straffas" så fort du gör nåt utöver det vardagliga.. Och säger som ovanstående tack för en trevlig o oerhört positiv blogg.. Kram Irene

Svar: Tack snälla. Kram
Nilla

4 marika:

Du skulle hållit dig till gul läsk! (eller brun då, eftersom du tycker att gul är otäck) Fast det hade säkert inte hjälpt.
Ledsamt att du mådde kasst, men väldigt kul att träffa er allihop. Kram!

Svar: Ha ha, jag borde nog gjort det men det var värt att må lite kass att få träffa er. Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen