Nya armband med vårkänsla

Äntligen har jag orkat plocka fram pärlorna igen. Det blev nog lite väl intensivt med många beställnignar inför julen men nu är jag i alla fall tillbaka och har gjort en hög med nya armband med stor hjälp av dottern <3
 
Kan berätta att totalt så satte jag in 12 275 kronor till forskningen under 2014 fördelat på Rituximabforskningen i Norge och RME´s forskningskonto. :-D
 
Här kommer bilder på de senaste skapelserna, man kan självklart få med vilken text man vill. Man kanske vill ge sin älskling ett armband med texten Love på lagom till alla hjärtans dag till exempel. Det viktigaste är ju att vi får in mer pengar till forskningen.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 åsa i åsele:

Så himla fina armband, så duktig å flitig Du är å bra med pengar Du samlar in, Du är en ME ängel <3

Svar: Tack söta, nu blir ju alldeles generad <3
Nilla

2 Lena Vanke Lagström:

Så fina dom är,ni är duktiga. Kan jag göra en beställning här eller vill du att jag går någon annan väg? Kram💜


Svar: Tack, enklast är nog om du mejlar mig på [email protected] så tappar jag inte bort din beställning <3 Kram
Nilla

3 Kim M Kimselius:

Oj, så många fina armband du har gjort! Skulle aldrig ha tålamod att hålla på med sådant pill. Jag föredrar att arbeta med ord ;-)
Kram Kim :-)

Svar: Det är ju tur att vi är olika, blir så mycket mer intressant då <3 Kram
Nilla

4 Kim M Kimselius:

Absolut Nilla :-)

Svar: <3
Nilla

5 SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!:

Åh, så fint av dig att skänka så mycket! :)
Jättefina armband!

Svar: Tack <3
Nilla

6 ɑ n n i k ɑ:

Fint!

Svar: Tack!
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen