Träningsvärk

Det här är ju löjligt men jag har fortfarande träningsvärk i rumpan och baksidan på låren sedan jag krattade löv i början av veckan. Nu är det nog inte själva krattandet som orsakat träningsvärken utan att jag böjde mig ner för att plocka upp löven så att jag kunde lägga dem i en säck.
 
Första dagen jag hade träningsvärk blev jag nästan glad, hade ju glömt av hur det kändes med riktig träningsvärk och jag tänkte nog lite naivt att det kanske betyder att mina muskler vaknat till liv och nu tänker bli stora och starka igen men nu när jag fortfarande har träningsvärk som är värre än efter ett träningsläger i fotboll inser jag att det nog lär dröja innan de här musklerna fungerar normalt igen om de ens någonsin kommer att göra det.
 
Igår stod jag och rullade massor av köttbullar till middag och så tänkte jag vara smart och passa på att göra så att det räcker till julafton också. Vet inte hur smart det var egentligen när jag tänker efter och om min nacke får säga vad den tycker så tycker den nog att jag är en idiot. Den protesterar rätt rejält idag. Försökte göra övningen för att få ordning på yrseln i morse men hur gör man den när det känns som om nacken ska gå av när man rör sig?
 
Men annars är det bra. Fast jag är lite frustrerad på att jag inte kan dela mina blogginlägg på facebook utan att skriva in en säkerhetskkod och när jag ska dela i grupper så får jag bara in länken och ingen liten förhandsvisning. Jag har varit i kontakt med Blogg.se som är bloggportalen som jag har men de säger att det inte är deras fel och att de inte kan hjälpa mig och facebook kan man ju glömma att få någon som helt hjälp av.
 
Först när jag anmälde felet till Blogg.se så sade de att de hade en bugg och att den skulle åtgärdas men det hjälpte inte mig och nu som sagt så sitter jag här och får frustrerande säkerhetsvarningar hela tiden. Ska jag behöva byta bloggportal bara för att kunna dela inläggen som vanligt eller? Är så himla irriterande när man inte själv kan påverka sådant som strular.
 
Nej nu får jag nog hitta på något roligt istället. Kanske tar och beställer lite julklappar idag när det är Black Friday och allt :D

Kommentera här:

Besökstoppen