Upp med hakan

Det där med att sova tre fyra timmar per natt är inget vidare för den mentala hälsan eller inte för hälsan överlag egentligen.
 
Jag står ju knappt ut med mig själv nu när humöret är allt annat än på topp, tänk då på de stackarna hemma.
 
Igår när maken slumrade till lite i soffan kände jag att hornen växte ut i pannan och jag blev irriterad. Där ligger du och sover din lilla *censur* , inte nog med att du sover hela natten, du sover i soffan också!!! Fattar inte vad det är med mig, det är ju inte han som tar min sömn och jag missunnar honom absolut inte sin sömn. Han har det slitigt och somnar ju knappast för att det är kul att retas. Usch jag kräks på mig själv när jag blir sådan här.
 
Man blir ju inte direkt mer snabbtänkt, energisk, positiv, mindre klumpig av sömnbrist heller, Har tagit det otroligt lugnt de senaste dagarna men det verkar inte hjälpa så jag kanske ska köra fullt ös, medvetslös istället. Tids nog lär jag väl somna av ren utmattning.
 
Jag trodde att jag planerat in så jag hade max en aktivitet i veckan i mars just för att inte få problem med sömn mm men redan innan vi har kommit in i mars månad så gick det åt fanders. Tänk att det alltid måste dyka upp massa oförutsedda saker, nu var det sotning som måste varvas med läkarbesök och annat nödvändigt men okul. När ska jag få utrymme för att göra lite roliga saker med min lilla energi?
 
Nej, upp med hakan, alla tycker om ett glatt humör, som det sjungs om i Fantastiska Wilbur. Är barnsligt förtjust i den :D
 
http://www.youtube.com/watch?v=1vjsq-svAxY

Kommentarer:

1 Lillemor:

❤️❤️

Svar: <3
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen