Quick fix

I natt önskade jag att det fanns en quick fix till den här skruttiga kroppen. Ibland förvånas jag själv över hur mycket man faktiskt orkar stå ut med.
 
Redan i går kväll fick jag starka magsmärtor, riktiga kramper som känns som om någon försöker slita tarmarna ur mig. Misstänkte att det kanske skulle lätta efter ett toalettbesök men jag vill inte, det gör så ont varje gång jag går på toa så jag blir helt kallsvettig, darrig, illamående och svimfärdig och inte ett ljud från vårdcentralen ännu :(
 
Fick somnat till slut bara för att vakna ett par timmar senare, det var den sömnen det. Det räckte liksom inte med magsmärtorna heller utan kroppen tyckte att jag nog kunde mäkta med yrsel, illamående, hjärtklappning och svimningskänsla också. När kroppen tydligen tyckte att det inte var nog så fyllde den på med en huvudvärk som jag aldrig tidigare haft. Varje gång jag lyfte huvudet från kudden i soffan så smällde det till i huvudet och det kändes som huvudet skulle explodera men lade jag ner huvudet så lugnade det ner sig efter en stund.
 
Ska detta vara straffet för att vi var hemma hos mamma och åt middag igår? Det var ju inte någon helkväll på stan precis utan en lugn middag för att fira maken i efterhand. Jag går inte ens in på hur jag känner mig idag, men jag har känt mig piggare, så mycket kan jag säga.
 
 

Kommentera här:

Besökstoppen