när ska jag då ladda batterierna?

I natt var det dags för en sådan där jobbig vakennatt igen. Jag är för matt och svag för att kunna gå omkring och försöker jag ligga eller sitta så gör det ont överallt och ben och armar domnar hela tiden.
 
Det brukar bli några timmar i soffan där jag vänder och vrider på mig, försöker bulla upp med kuddar och filtar medan jag slötittar på något dåligt teveprogram och häller i mig vatten i mängder. Till slut kan min bråkiga kropp tänka sig att sova ett par timmar till.
 
Det är en sak att hantera ständig värk och svaghet på dagarna, det går även om det inte alltid är kul men när jag inte får en ordentlig paus från det här eländet ens på natten, när ska jag då ladda batterierna? 
 
Idag har det varit en väldigt lugn och seg dag, kroppen orkar inte många knop. Det är skönt att det är varmt i alla fall,då är värken lite mildare. 
 
Eftersom dottern var ledig från skolan idag så passade hon på att köra mig så att jag kunde uträtta lite ärenden som att hämta ut mediciner på apoteket. Perfekt, hon får övningsköra och jag får hjälp.
 
 

Kommentera här:

Besökstoppen