Soffhäng

Det känns som om jag har influensa med feber, muskelvärk, ledvärk, huvudvärk och ont i halsen. Ja, hela kroppen värker och ömmar, det känns som om jag inte får tillräckligt med luft och det är tokjobbigt bara att prata. Och detta bara för att jag fikade hemma hos en kompis igår och var och tittat på min son när han tävlade i 100 meter på Ullevi idag. 
 
Vilken tur att han inte tävlar i maraton, undrar hur jag mått då? Det fuktiga vädret hjälper säkert till en del också, nu  blir det i alla fall fortsatt soffhäng resten av dagen och antagligen i morgon också. Jag ångrar inte att jag fikade igår eller att jag följde med och tittade på sonen idag. Det var värt det. Är så mycket lättare att må skrutt när man haft roligt innan. 
 
Ha en fortsatt trevlig helg <3

Kommentera här:

Besökstoppen