Kan man få en bättre uppladdning?

Har värsta hjärtklappningen någonsin, känns som om hjärtat ska hoppa ut ur kroppen på mig, är så yr att jag fick hålla mig i väggen för att ta mig ned till soffan, jag ser suddigt,  har spasmer och ryckningar i musklerna och väntar sedan många timmar tillbaka på att John Blund ska titta in. Kan man få en bättre uppladdning än så här inför dotterns kalas i morgon eller idag är det ju faktiskt?
 
Så går det när man går till tandhygienisten två dagar i rad och dessutom är social med kollegorna några timmar. Det är tur att det finns smink, för till kalaset ska jag sminka på mig det friska ansiktet och njuta av att fira dottern som blir vuxen.

Kommentarer:

1 Lillemor:

Åå:( håller alla tummar och tår att det går ok idag ❤❤

Svar: Tack <3
Nilla

2 Lisa:

Hoppas att du kan vila så du orkar med att kalasa. Så trist att behöva lida för att man haft kul.
Många kramar! Lisa

Svar: Tack <3 Kram
Nilla

Kommentera här:

Besökstoppen